Search This Blog

Tuesday, July 5, 2011

Mis Maa See On!

Kodumaa... heinamaa... päike... super!

3 comments:

  1. tubli kelin,
    tubli 4 kuud l2ks aega et need 4 s6na kirja saada:-)

    ReplyDelete
  2. :D :D Aga vähemalt said lõpuks kirja!! :D
    Kunas ise tagasi?

    ReplyDelete